lørdag 9. april 2011

Me and my best friend

" Ja kanskje for 20 år siden...... Fant dette nydelige bilde på min fovorittfashionblogg Dustjacketattic og fikk en slik deilig flashback fra en svunnen tid......... Kjenner at jeg lengter etter sol, varme, sykkelturer og ikke minst, litt mer tid sammen med gode venner. Dette innlegget dedikerer jeg til min besteste venninne Marianne som jeg er så utrolig glad i. Hun er bare den søteste, mest hjelpsomme og den snilleste venninnen man kan ha. Glad for at du finnes. Gleder meg til at vi skal kunne ta på oss finkjolene våre(kanskje en litt lengre kjole enn hun bakerste på bildet  har og litt andre sko, hi, hi) gå ut i solen å bare nyte livet :-)) Love you.
CC


2 kommentarer:

  1. Goda vänner är bland det viktigaste man har här i världen. :-)
    Härlig bild, även om jag också hade valt en lite längre kjole...

    Hoppas du har haft en fin helg! Blev det några fynd på loppemarked?

    SvarSlett
  2. Veit du - eg takkar ja til sending av serviettar. Om tilbudet fortsatt står ved lag sjølvsagt?! Eg bur eit stykke frå Stavanger og er ikkje der veldig ofte, iallefall ikkje på handel. Eg har ein ting eg vil senda til deg då :D
    Send meg ein mail så kan me utveksle adressa.
    Forresten du - KitchenAid maskin og blender har eg leita etter i mint. Ser du har ein mintlignande nederst på sida di. Veit du om den fortsatt går an i få tak i?
    Håpar du har hatt ei strålande helg! Her har iallefall været vore topp og alt anna like så. Vår er topp!

    SvarSlett