tirsdag 19. juli 2011

Sommerinspirasjon fra House Of Oslo del 3

Del 3 Åhlens


5 kommentarer:

  1. Så kjekt å "se" deg igjen!
    Finfine bloggen din. Headeren din er nydelig!

    Og trist at du er plaget med migrene. Det har jeg hatt siden ungdomsskolen og vet hvor forferdelig det er!! Jeg har fått hjelp ved alternativ behandling (Refleksologi) og nå har jeg det nesten aldri!! Så godt å slippe.

    Jeg var ikke på glansdagen pga ferietur, men hååper det blir neste år, da skal jeg!!

    Klem!
    -Amalie

    SvarSlett
  2. Herlige rosa detaljer...
    Og herlig butikk og inspirasjon :)
    Utrolig kult med den boksen som har veltet og muffins på hode! Liksom ferdig spist og rester på bordet...
    Me like ;)
    Klem May Helen

    SvarSlett
  3. Dette var min favoritt av inspirasjonsbildene fra HOO. :) Gleder meg til at du blir litt aktiv igjen... ;)

    SvarSlett
  4. Tusen takk for søt melding inne hos meg fina. Dette innlegget er SÅ Connie og jeg liker det :) Stor klem fra meg

    SvarSlett
  5. Hvilke programmer bruker du når du lager bildeoppsetningen til innleggene dine forresten. InDesign? Photoshop? Skal gjøre om hele opplegget mitt snart, med ny header og litt sånn, og tar gjerne imot tips :)

    SvarSlett