onsdag 31. mars 2010

My home is my castle

"Jeg har lyst til å vise dere litt om hvordan vi har det her hjemme. Stilen er vanskelig å beskrive for jeg liker så mye forskjellig. Hvis jeg allikevel skulle prøve vil jeg si at den er lys og romantisk med innslag av humor, nostalgi, shabby, og med mye personlig kreativitet. Litt svevende men det er akkurat slik jeg føler uttrykket er. En salig blanding av ting som jeg synes er vakre. Jeg liker å blande forskjellige materialer og stiler, nye og gamle ting. Elsker loppemarkeder og er vel det man kaller en skikkelig konteinerrotte. Det er et hjem i stadig forandring. Jeg er ikke opptatt av hva som er moderne men hva jeg liker. Tingene må ha sjel og dybde. Elsker duse pasteller men med innslag av farger for å bryte og for å skape dynamikk. For tiden er det lilla som er min yndlingsfarge.
CC 



1 kommentar:

  1. Fant bloggen din gjennom ifralahell,
    veldig glad for det, liker den kjempegodt :)
    Kjempefine bilder allerede på første innlegg ;)

    SvarSlett