søndag 16. januar 2011

Etterjulspynt

" Januar er vanligvis en litt tung tid synes jeg.  Borte er alt lyset fra juletreet, adventsstaken og adventsstjernen. Ikke noe mere "glam og stæsj" Juletrefester og familiesammenkomster er over for denne gang og en ny hverdag står for døren. Derfor føles det godt å kunne tenne noen ekstra lyslykter om kvelden. Man trenger heller ikke kaste ut all julepynten med en gang. Jeg pynter med lerkegreiner og nøytrale julekuler hele vinteren igjennom. Nedefor kan du se hvordan jeg prøver å beholde den deilige stemningen fra julen så lenge så mulig hjemme hos oss.
CC

1 kommentar:

  1. Helt og holdent fantastisk nydelig!
    Og den årskavalkaden din.... jeg besvimer! Er det dine bilder?? Helt utrolig vakkert, delikat og fargene er HELT etter min smak :)
    Takk for nydelig inspirasjon!
    Klem
    Lise

    SvarSlett