onsdag 31. august 2011

Blogganbefaling

Jeg vil gjerne få benytte anledningen til å anbefale den fine bloggen Sivs Sanser Den er ganske nystartet. Men Siv som skriver den, er en allsidig jente med lang fartstid som fotograf, stylist, grafisk design og dekoratør. Hun har bla. laget endel reportasjer for Vakre hjem og Interiør. Ta en titt på disse fantastiske smykkene  hun har laget nedenfor. Det beste er at du faktisk kan få de på bestilling også :-) Du finner flere smykker og andre spennende DIY prosjekter på bloggen hennes. Gå inn å ta en titt da vel!
CC




7 kommentarer:

  1. Takk for anbefalingen... Skal jammen ta meg en titt.
    Men først : GRATULERER som første dame ut i "Denne måneden blir vi inspirert av" :)
    Så utrolig fortjent og resultatene blir nok supre ;) Følger spent med...
    LYKKE TIL!
    Klem May Helen

    SvarSlett
  2. Fantastiske smykker! Vil ha :)
    Og gratulerer med overstått bryllupsdag!

    SvarSlett
  3. Flotte smykker. Tusen takk for anbefaling. Jeg skal absolutt gjøre et besøk på bloggen hennes.

    Ønsker deg en fiiin fredag og en deilig helg!

    Klem,
    AW

    SvarSlett
  4. Gratulerer så mye med vel overstått bryllupsdag!

    Tusen takk for tipset om vasene, mulig jeg må sjekke det ut altså :D
    Og takk for fin blogg-anbefaling!

    Klem
    -Amalie

    SvarSlett
  5. Så flott tips. Drømmer meg litt bort i fine ting når regnet trommer på ruta.

    Stikk gjerne innom bloggen min. Mitt første blogglotteri er i gang og premien er kjempeflott. Ta sjansen da vel!

    SvarSlett
  6. Takker for tips! Det skal sjekkes ut*smile*
    ..vakkert med fjær!

    Flott søndagskveld til deg!
    Klem fra meg

    SvarSlett
  7. Det skal jeg gjøre:)
    Kom over bloggen din i et ROM 123 jeg har liggende her hjemme - det var sååå nydelige bilder fra hjemmet ditt! Deg vil jeg følge videre!

    Klem fra meg

    SvarSlett