søndag 21. august 2011

Bryllupsdag

"Mr. Nilson" og jeg giftet oss en regnfull augustdag for fem år siden. Tenk at det allerede er fem år siden vi bestemte oss for å bli herr og fru Johansen/Nilsen. Tiden går jammen fort.  Man sier at det skal bety lykke å få regndråper i sløret. Noe jeg definitivt kan bekrefte, for på bryllupsdagen vår regnet det vannrett. Og disse fem årene har vært fem år fyllt med glede. Bryllupsdagen ble behørig feiret med deilig middag som Mr. Nilson hadde laget, bobler og roser. Flere bilder fra brylluppet vårt kan du se HER 




8 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye med dagen!
    Fine bilder :)

    SvarSlett
  2. Hei!

    Gratulerer med bryllupsdagen!!!
    Tenk at det er 5 år siden, som tiden flyr.
    Bildene er så vakre og jeg husker at alt var skikkelig gjennomført og du var så fiiiiiiiiin, Wilma også!

    Men, min kjære har skrevet i boka si at dere har bryllupsdag den 11.august. Han sier at han sender Mr. Nilson melding hvert år og får tilbak en takke-sms.... Nå lurer vi fælt her...

    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  3. GRATULERER så mye med bryllupsdagen som var :)
    Tida har dessverre ikke strukket til i det siste, så altfor lenge siden sist jeg fikk lagt igjen noen ord her hos deg...
    Ville takke for FINESTE kommentar du la igjen hos meg forleden. Har lest den mange ganger og ble så glad :)
    Alfakrøllen er kjøpt her:http://www.villarosasandnes.com/
    Den rosa-fargen må jeg se om jeg finner i garasjen i morgen... Har ei lita med 40 i feber nå!
    Kjekt at du likte tingene ;)
    Klem May Helen

    SvarSlett
  4. Oi, du*smile*
    Nydelige bilder fra bryllupet!
    ...og GRATULERER så masse med bryllupsdagen som var*smile*

    ...så flink som du er kan jeg se for meg at det var et aldeles nydelig bryllup med vakker dekor-og det ser det virkelig ut til utifra bildene også gitt!

    Ønsker deg en flott uke videre, søte du!
    Klem fra meg

    SvarSlett
  5. Hei igjen søte du!
    ...vet du, jeg ble litt forbauset..for jeg kom plutselig på at du har stillt meg spørsmål jeg har helgt glemt å svare på...og det er absolutt ikke meningen!*smile*

    ...for det første, den svarte vesken i sort-posten min er faktisk HM! Tro det eller ei*smile* den ble handlet for ganske så lenge siden, og jeg har ikke sett så mange av den her i Norge..men den er fortsatt favoritten min!*smile*

    ...og så var det cathrineholms lotus kjeler. Vet du, jeg bruker dem både til matlagning og dekor jeg; rett og slett! Bare prøver være litt forsiktig med å ha veldig høy temp på dem. Og så skrev du at du hadde induksjon...og der har jeg et tips til deg! Det eneste man trenger for at kjelen skal fungere på induksjon også, er at den er "magnetisk". Det sjekker du enkelt ved å ha en magnet mot bunnen av kjelen, og fester den seg så kan kjelen brukes på induksjon. Lotusene har bestått testen, så slike kjeler skal du fint kunne bruke på induksjonsovnen din*smile*

    ...og så til slutt...den utrolig hyggelige kommentaren hvor du skriver at du kunne tenke deg å møte meg og invitere med på mini-bloggetreff: Ja, takk! Jeg har kjempe lyst, og hadde vært utrolig hyggelig å møte deg! Du virker både kjempe hyggelig og så er du utrolig flink!

    ...jeg skulle egentlig på messen på lillestrøm i dag, og hørte at du kanskje skulle dit. Dessverre er ikke jeg i form, og feber og hodevondt gjorde at jeg måtte bli hjemme under dyna istedet*snufs*

    ..men jeg satser på at jeg da slipper unna mer gjennom høst og vinter*blunkesmil*

    Ønsker deg en fortsatt flott kveld!
    Klem fra meg

    SvarSlett
  6. Hei, du gode! Takk for sist! Det var så hyggelig å treffe deg. Slike små sammenkomster er så bra.
    Jeg fløy som en sommerfugl (ja, vel... kanskje elefant) gjennom mange stands, tok bilder og skravlet med utstillere. Rakk ikke på langt nær over alle de jeg hadde på listen, så jeg var en tur der igjen i dag. Dessuten hadde jeg et konsollbord jeg hadde forelsket meg i på torsdag, som jeg bare måtte (seff) ha med hjem.

    Jeg kommer gjerne en tur og besøker deg! :)

    Ha en fin ny uke!

    Klem,
    AW

    SvarSlett