tirsdag 9. august 2011

Shopping i Gøteborg

" Har vært en liten tur i Gøteborg nylig. Og for en herlig by det er. Spesielt når man ser store vindusplakater med REA 50-70%  all over... Kjøpte masse fint men har et stort problem. Hvor i all verden skal jeg plassere alt?  Det er jo ingenting av dette jeg absolutt trenger men jeg klarer rett og slett ikke å motstå slike vakre fristelser. Var bla.i bydelen Haga, noe jeg vil anbefale på det varmeste. Gøteborgs svar på Grynerløkka vil jeg nesten si. Nye kule interiørkonsepter blandet med antikk og vintage og krydret med de koseligste kafeer og spisesteder. Skillingsboller store som hus og masse hyggelige svensker. Det sies at det er hyggelig å være norsk i Danmark men det er det jammen i Sverige også. Kort avstand (ihvertfall for oss som bor rundt Oslo) og billige steder å bo sentralt i Gøteborg. Nedefor kan du ta en sneakpeak på noe av det jeg handlet på turen.
CC




8 kommentarer:

  1. Gøteborg er jo bare kjempeherlig:)Og de er jo så hyggelige med nordmenn....
    Ser ut som du har fått med deg masse lekkert...
    ha en fin aften
    klemklem

    SvarSlett
  2. Fytti så mye fint du fant!
    Like særlig fatene dine :)
    Göteborg er en fantastisk by, er altforlenge siden jeg var der sist!
    Du, det er alltid så herlig å få en hilsen fra deg på bloggen, det varmer veldig, du er god!
    Ønsker deg en top kveld klem m

    SvarSlett
  3. Takk for koseleg helsing :) Viss du lurar på om posten har rota vekk overraskelsen eg lova deg eller er veldig treig, så må eg nok innrømma at det nok berre er min feil. Eg er av og til litt (veldig..) treig å fullføra prosjekt ;) Men ein vakker dag, dukkar det nok opp noko..

    Gler meg til å sjå senga di. Har du laga lampen sjølv forresten? Det var jo litt meir dekorativ den lampen din, men er nøgd med min òg ;)
    Fin kveld til deg!

    SvarSlett
  4. Oj, der var det mye fint å se!
    Ble nysgjerrig på de peace-tegna ;)
    Nå fristet det jammen meg med en shoppinghelg...
    ALTFOR lenge siden sist ;)
    Klem May Helen

    SvarSlett
  5. Flinka!
    Gleder meg til å se deg på torsdag.
    Klem T :)

    SvarSlett
  6. Hei Connie,

    Mitt navn er Trine Jensen og jeg er journalist i Rom 123. Jeg skulle gjerne kommet i kontakt med deg angående å bidra til våre Idebanken sider med et par av prosjektene dine som jeg har sett her på bloggen. Spesielt den Shady Tree lampen du laget. Kjempefint om du kan sende meg en e-post på trine.jensen@egmonthm.no så skal jeg ta kontakt og forklare videre.

    Ha en fortsatt fin dag! :)

    Mvh,

    Trine Jensen
    Rom 123

    SvarSlett
  7. Her var det MYE fint :)
    De brettene i det siste bildet! *sverme*
    De er ikke tilfeldigvis kjøpt et sted som vi har tilgang på her i Norge også?

    Klem,
    Signe

    SvarSlett
  8. Hei du*smile*
    ..oi, her var det mye fiiiint! Jeg kjenner det kribler i fingrene etter litt interiør shopping ja*blunkesmil*

    ..og så fikk jeg skikkelig lyst til å reise på tur til gøteorg faktisk-nesten så jeg må foreslå det for samboeren*smile* Takker for tips!

    Ønsker deg en flott dag videre, flinke du!
    Klem fra meg

    SvarSlett